maandag 12 maart 2012

Potions and lotions

Normaal gezien mijd ik de spiegel om 6u 's ochtends, zeker na een korte nacht met de nodige eenheden alcohol. Zondagochtend was er zo één. Gelukkig kon ik mijn weekend vandaag inhalen en uitslapen, voor de eerste keer in twee weken. Ik besloot mijzelf te trakteren op een aanvulling van mijn badkamerrekje en trok naar de Ici Paris XL.

Ik ging binnen met een duidelijke missie: enkel 3 step van Clinique en een make-up remover kopen. In het teken van wijvenweek en omdat we eerlijk moeten zijn: de missie is zeer zwaar mislukt. Maar goed, mijn badkamerrekje is nu wel heel mooi gevuld met een nieuwe concealer van Chanel - tot ik 2000 euro kan uitgeven aan één stuk zonder het echt te merken op mijn rekening, doe ik mij te goed aan make-up producten van het merk - de 3 step van Clinique, een make-up renover, Miss Chérie van Dior en nog zo veel meer...

Als de verkoopster zegt 'ik zal even een grotere zak nemen voor al die spullen', weet je dat je goed bezig bent. I'm such a girl!

R.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten